piątek, 18 lipca 2014

Witam!

Witam na moim blogu, gdzie chcę przedstawić moje największe pasje...
         
           WEŁNA
     Babcia robiła na drutach
     Szydełkowała Mama
     Więc ja nie miałam wyjścia
     Musiałam robić to samo :)

          WIKLINA   PAPIEROWA
     Stara gazeta
     Dostała drugie życie
     Pocięta w paski
     I poskręcana w rurki
     Nie spłonie w piecu
     Nie będzie przemielona
     Lecz zrodzą się z niej
     Anioły, dzwonki, kurki...
     Nie ma znaczenia
     Co w niej wydrukowali
     Patrząc na koszyk
     Nikt tego nie odgadnie
     Bo nie jest ważne
     Z jakiej gazety powstał
     A jak spleciony
     I co w nim leży na dnie

                WIERSZE
     Wrażenie pierwsze
     Coś jakby wiersze
     Bliżej patrzymy
     To tylko rymy :)

Miło mi będzie, jeśli po Waszej wizycie pozostanie jakiś ślad:)

1 komentarz: